شاعرانه ها

شاعرانه هایی از جنس تنهایی

شاعرانه ها

شاعرانه هایی از جنس تنهایی

یادت هرگز نکند ترک دل تنگ مرا

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ق.ظ
 به نفسهای دقایق سوگند
به مسیر گذر آب روان
و به سرسبزی باغات بهار
به نوای خوش آواز هزار

به کواکب سوگند
به رقص نور در آیینه آب
و به بازیگری شعله شمع 
در هیاهوی نسیم گذران
به صدای ترک برگ خزان 
و به عصیانگری باد وزان
و به نجوای شبانه سوگند
و به آن قطره اشک
 
که چکید از سر دل تنگی ها
و به زیبایی نامت سوگند
و به آن لحظه که میخوانم تو را
یادت هرگز نکند ترک دل تنگ مرا

اسماعیل مقیمی
  • mr.late

سوگند

یاد تو

نظرات  (۱)

عالییییی
فک کردم از نت برداشتی
قبلا خونده بودمش اره؟
پاسخ:
خیلی ممنون خواهر گلم🌹آره تو کانال گذاشته بودم ولی آخرش رو عوض کردم
بعد از نوشتنش هم متوجه شدم شبیه یکی از اشعار سهراب شده ولی کپی نبود چون بعد از نوشتن فهمیدم

وگرنه
میان ماه من تا ماه گردون 
تفاوت از زمین تا آسمان است😉 

شعر من خیلی بهتره😍😌😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی